دوره بازرسی جوش طراحی سایت

0 تومان

پرینتر TP80 سوپوان|پرینتر شماره زن سیم و کابل|لیبل زن سیم

آگهی‌دهنده: امین جعفری شناسه آگهی: 117177

04 اسفند 1402 20:17 تهران -- همه موارد
پرینتر TP80 سوپوان یکي از محبوبترين پرینترهای شماره سيم و كابل است. این پرینتر قابلیت چاپ بر روی کاب...

تعداد بازدید: 24

دسته بندی: لوازم مهندسي


اطلاعات تماس

برای مشاهده شماره تماس کلیک کنید 09056821525 ارسال ایمیل

توضیحات

پرینتر TP80 سوپوان یکي از محبوبترين پرینترهای شماره سيم و كابل است. این پرینتر قابلیت چاپ بر روی کابل، شماره سیم، نوار برچسب، هد شیرینگ و صفحه های اینسرتینگ را دارا می باشد، که در پروژه های کابل کشی و صنعتی که با حجم عظیمی از سیم و کابل سرو کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد، پرینتر TP80 سوپوان از مکانیسم چاپ حرارتی برای چاپ اطلاعات با کیفیت بالا بهره می برد و با درج اطلاعات کابل مانند نمره کابل، ولتاژ شناسایی کابل را برای کاربران آسانتر می نماید.

پرینتر TP80 با مکانیسم چاپ حرارت غیر مستقیم است که اطلاعات را به صورت دقیق با سرعت ۲۵ لیبل در دقیقه با وضوح ۳۰۰ dpi بر روی انواع کابل، لیبل چاپ می کند، پرینتر TP80 سوپوان در ابعاد ۳۲۰*۲۸۰*۱۰۰ میلیمتر با وزن ۳٫۲ کیلوگرم تولید شده وزن سبک این دستگاه به گونه ایی طراحی شده تا در مواقع ضروری امکان حمل و جابه جایی را آسان نماید.

پرینتر TP80 سوپوان دارای کیبوردی با ۸۵ کلید انگلیسی طبق استاندارد بین المللی و مانیتور نسبتاً بزرگ با نور پس زمینه سفید می باشد که اطلاعات ورودی را در ۷ خط انگلیسی (هر خط، ۱۴ حرف انگلیسی یا ۷ کاراکتر چینی را نمایش دهد) و ۲ ستون قابل رویت می نماید مانیتور دستگاه لیبل زن کابل نیمه اتوماتیک بوده و اطلاعات را به صورت صاف از ابتدا تا انتها چاپ می نماید این دستگاه دارای فونت های متفاوت و زیبا جهت افزایش جلوه در چاپ می باشد . پرینتر TP80 سوپوان قابلیت اتصال به همه ورژن های کامپیوتر انواع winodows حتی ویندوز xp,2000 را دارد.

طول ریبون های مصرفی این دستگاه در ۳ رنگ قرمز۸۰ متر،مشکی ۱۰۰ متر و سفید ۸۰ متر میباشد که می تواند تا ۱۲ میلیون نویسه (کارکتر) را به چاپ برساند از دیگر مزیت های این دستگاه چاپ کارکتر ها تا انتهای لبه طولی کابل بوده جهت کنترل و کاهش هرینه ها در بلند مدت میتوان اشاره کرد پرینتر TP80 با تنظیم داده ها و تعداد مورد نظر این امکان را به شما بدهد یک متن را در تعداد متوالی بر روی شماره سیم به چاپ برسانید.


تبلیغات

چیزی برای فروش دارید؟

همینجا به صورت رایگان آگهی کنید

افزودن آگهی شما

Presets